friesjournaal logo

HEERENVEEN – De Thialf Business Club groeit als kool. Alle beschikbare 200 stoelen zijn bezet. Het aantal sponsors is verdubbeld. Na de afronding van de tweede verbouwfase wordt het aantal sponsorstoelen uitgebreid tot ruim 400. Een nieuwe verdubbeling van het aantal leden zit er dus in.

‘Sportbeleving, een aansprekende entourage en netwerken gaan bij ons hand in hand,’ zei voorzitter Bert Jonker op de nieuwjaarsbijeenkomst.

Thialf-directeur Eelco Derks liet weten dat de vernieuwde ijshal een inspirerende locatie is voor vergaderingen, congressen en zakelijke evenementen.

Over de positie van Thialf, dat zich profileert als het schaatshart van de wereld, zei hij: ‘Wij willen geen monopolist zijn, wel de beste.’

Guido Klomp van sportmarketingbureau Triple Double vertelde dat sport en show straks intensief aan elkaar gekoppeld worden.
Thialf presenteerde een maatschappelijk partner: Spieren voor Spieren. Directeur Marjolein Bolhuis-Eijsvogel (oud-international hockey) was naar Heerenveen gekomen om dit fonds bij de leden te introduceren.

Foto: Vlnr Guido Klomp, Marjolein Eijsvogel, Bert Jonker en Eelco Derks.

Partners